Karaktärstävling!

Jaupp. Jag har börjat planera lite för min kommande novell. Ni får se vad den handlar om, men jag söker fyra karaktärer. Tjejer. En har jag redan i huvudet. Skicka ett mejl till [email protected] med namn på karaktären, personlighet, bakgrund samt intressen.
Självklart får ni vara er själva, men försök att ändra ert namn till något som är mer "engelskt" eftersom jag hade tänkt att alla ska vara från Storbritannien. Hoppas att många ansöker!

Saker som ska vara med:

#Namn på karaktären (Hela namnet, alltså även efternamn)

#Bakgrund (Familj, speciella händelser osv)

#Personlighet (Försök att beskriva så bra som möjligt, så att jag kan sätta mig in i karaktären när jag skriver)

#Intressen (Hitta på något som personen tycker om att göra. Här kan du även skriva vad karaktären drömmer om att bli osv)

#Vem du vill dejta (Harry är upptagen, men alla andra är okej, hahah)

Om inga ansöker väljer jag såklart namn, men det är roligare om ni bestämmer!
Det kommer handla lika mycket om alla, så att ni vet. Det är ingen huvudperson, som i min nuvarande berättelse (Julia).
I varje del tänker jag ge er en låt som killarna har framfört, som passar ihop med berättelsen. Bara för att jag är musikälskare. Anyway, det skulle vara kul om du kommenterade om du nu ansökte! ♥


Kommentera här!
Skrivet av: Tilde

Jag ansöker gärna! :)

Jag tar inte mitt riktiga namn eftersom hela är så himla svenskt.

2012-04-23 @ 15:41:26
Skrivet av: Jennifer

jag har sökt :)

2012-04-27 @ 12:32:02
Hemsida/blogg? ♥ http://iwish1d.devote.se

Kommentera här! ♥

Vad heter du?
Remember you?

Hotmail (syns inte)

Hemsida/blogg? ♥

Skriv en kommentar och ge mig lycka!:

Trackback
RSS 2.0