Affilates?

Just nu håller jag på med en ny design, eftersom jag tycker att den här är skitful. Jag vill ge er något snyggare och ordentligare, eftersom det här ska föreställa en seriös novell. Och ni som läser fanbloggar vet ju att de flesta har affilates, och varför inte ha det i novellvärlden också? Om du vill ha en affilate, det spelar ingen roll om det är en novell, din privata blogg eller en fanblogg, så kan du skicka ett mejl till [email protected], med en bild på dig om det är till din privata blogg, en bild på det fanbloggen handlar om det är en fanblogg, och en random bild på det din novell handlar om, förmodligen One Direction. Ni kommer även få en länk under länkar. I utbyte vill jag bara ha en länkning, antingen i menyn eller i ett inlägg. Hoppas många ansöker, tack så himla himla mycket för alla fina kommentarer jag får, jag blir otroligt glad av dem. Fortsätt kommentera och gör mig glad, kram! ♥

Kommentera här!

Kommentera här! ♥

Vad heter du?
Remember you?

Hotmail (syns inte)

Hemsida/blogg? ♥

Skriv en kommentar och ge mig lycka!:

Trackback
RSS 2.0