VINNARE I KARAKTÄRSTÄVLINGEN

Nu är det dags att presentera vinnarna! Ni som vann får tills på Måndag att mejla mig om ni vill träffa killarna på något speciellt sätt eller om ni vill att jag ska överaska er! Novellen kommer utspela sig från ungefär en månad innan X-Factor till nutid, om jag nu orkar skriva klart hela, men det får vi hålla tummarna för att jag gör! Och nu till vinnarna... dadadadaaam:

IDA - med karaktären June Draper.
JENNIFER - med karaktären Jennifer Trace.
ELLEN - med karaktären Elena Wilson.
CAJSA - med karaktären Catie West.

Grattis till vinnarna! Som sagt så har jag även börjat skriva på en till novell, och den kommer jag länka här inom kort.
GLÖM INTE ATT MEJLA MIG! :-)


Kommentera här!

Kommentera här! ♥

Vad heter du?
Remember you?

Hotmail (syns inte)

Hemsida/blogg? ♥

Skriv en kommentar och ge mig lycka!:

Trackback
RSS 2.0