Kära läsare

Nu blev jag, dunno. Skum. Tack för alla fina kommentarer från alla, jag blir superglad och kommer självklart att fortsätta skriva på en ny del så snart som möjligt. Jag ska nämnligen till USA på Måndag, och kommer vara borta i två veckor, vilket betyder noll update. För er som inte har läst Its Gotta Be You än kan ju passa på att göra det om ni vill. Det kommer med andra ord inte bli någon del förens om ungefär två och en halv vecka, ska packa och sådant så jag hinner nog bara börja på en ny del, men ska försöka för eran skull. Sen är jag lite konfunderad över en sak, vet inte om ni svenska läsare har lagt märke till det. Jag har fått engelska kommentarer, vet ni om det är spam eller om det är på riktigt? Och om nu ni engelska läsare använder translate eller så fall, kan ni på något sätt bevisa att ni är "for real"? Hahah jag är bara nyfiken. Ha en toppenbra sommar allihopa, ha kul och bada mycket till skillnad från mig hihi. Nejmen. Lyssna mycket om 1D också. Hehe. Kramar på er.

Den här gifen på Niall dödar. Han är så vacker, omajgosh. Tumblr är bäst, hittade den här fina där hihi♥

Kommentera här!

Kommentera här! ♥

Vad heter du?
Remember you?

Hotmail (syns inte)

Hemsida/blogg? ♥

Skriv en kommentar och ge mig lycka!:

Trackback
RSS 2.0