BLOGGEN LÄGGS NER

Jag är sjukt ledsen, hörni. Bloggen läggs ner.
Jag har inte tid eller ork för att skriva novellen längre. Jag skulle önska att jag hade det, men det tar 1-2 timmar att skriva ett kapitel och så vidare. Jag vill bara att ni ska veta hur sjukt glad jag blir varenda gång ni kommenterar. Men skolan börjar nu, och jag kommer få betyg det här året, och jag är en ganska ambitiös person, och vill verkligen ha A i de flesta ämnen. Och för er som läste Its Gotta Be You vet ni att musik betyder asmycket för mig och att jag tänker satsa de kommande åren. Men tack, som sagt, till alla er som har läst. Speciellt tack till er som lämnar kommentarer, känn er speciella! Ni har gjort mina dagar. Jag kommer inte ta bort bloggen, ifall någon skulle vilja läsa novellerna.
Jag är hemskt ledsen, Jennifer, Ellen, Ida och Cajsa att jag aldrig skrev klart novellen ni var med i.
Vet att ni alla kommer bli besvikna, men ja. Jag känner att kapitlen inte har varit speciellt bra senaste tiden heller. Gud vad jag skriver, hahah. Kramar till er alla.
UPDATE: Tack för kommentarerna. Ni är världens finaste bloggläsare ♥

Kommentera här!
Skrivet av: Ida

Åh vad synd :( kommer sakna den så mycket!! :( tack för jag fick vara med i novellen iaf :)lycka till med skolan och musiken! kram

2012-08-16 @ 00:25:46
Skrivet av: hiba

jätte synd :( jag älskar dina nya novell den är jätte bra verkligen synd :(

2012-08-16 @ 02:20:09
Skrivet av: Tilde

Tråkigt, kommer sakna novellen. Hoppas du får det bra i skolan! :3

2012-08-21 @ 07:27:12
Skrivet av: ilse

neeej vad synd! :( <3

2012-10-27 @ 15:54:36
Hemsida/blogg? ♥ http://ilsemariess.blogspot.com

Kommentera här! ♥

Vad heter du?
Remember you?

Hotmail (syns inte)

Hemsida/blogg? ♥

Skriv en kommentar och ge mig lycka!:

Trackback
RSS 2.0