Its Gotta Be You - Del 33

Påminner er återigen om att delta i min karaktärstävling. Om någon vill bli shippad föresten, så är det bara att lämna en kommentar! Tycker att det är grymt kul att göra sånt så ja hahah. Fast folk tycker att jag passar bättre med Nialler, lol, vad tycker ni? hahaha tråkig jag är. Hittills har två stycken ansökt till tävlingen, keep going!
-------------------------
Danielles perspektiv
"Oh my god I'm so excited", sa jag. Jag drog upp mina händer under hakan. "Calm down, I try to do your hair", sa Eleanor men log mot mig i spegeln. Det var min och Liams stora dag. Julia, Sandra, Eleanor och Jade försökte hjälpa mig och Felicia. Jag hörde hur Sandra och Julia höll på och fräste på Felicia som uppenbarligen inte kunde stå still och samtidigt ojade sig över hur hon såg ut. Struntprat, hon var jätte fin. Jag kollade mig i spegeln. Bakom mig stod Jade och räckte över olika hårgrejer till Eleanor. Eleanor såg djupt fokuserad ut. Mitt hjärta bankade hårt. Jag ville träffa Liam. Åtmindstonde ville jag att Zac skulle vara här, men han var med Harry. "Where is your dress?" frågade Jade och kollade sig runt omkring. "In the wardrobe", sa jag snabbt. Vi var på ett hotell. Det var en tradition att man inte såg sin blivande man och tvärtom förens den stora dagen. Så jag och tjejerna hade bott här i natt, och killarna på ett annat hotell. I ögonvrån såg jag Jade gå mot garderoben. "Oh lord Dani... your dress is so beautiful". Jag log. Sandra hade följt med och köpt den. Felicia hade en matchande fast lite enklare. Min var vit med röda rosor på. Den var lite udda, och det passade mig perfekt. "Done!" utbrast Eleanor. Jag kollade på mitt hår. Det var elegant uppsatt och lockarna var kvar. Julia kom in. "Felicia are soon ready. Oh my god Danielle, you look gorgeous!" Jag tittade bak på henne och log. "Thank you", sa jag. Jag drog på mig klänningen försiktigt. "Adorable", sa Julia och log jätte stort. Sandra och Felicia anslöt sig. Felicia hade en röd klänning, i exakt samma nyans som rosorna på min. "What do you think?" frågade hon oroligt. "You are beautiful", log jag stort och gav henne en stor kram. "Changing time, come on girls", sa Eleanor och drog med sig Jade, Sandra och Julia. Jag och Felicia småpratade lite, men jag var så grymt nervös. När tjejerna kom tillbaka gav alla av dem mig en stor kram. Jag tog ett djupt andetag. Vi gick ut i vinterkylan till limousinen som väntade på oss och hoppade in i den. Vi blev eskorterade till kyrkan. Den var stor och vit. Ute och väntade stod min pappa, Zac och även Felicia som ställde sig där. Julia, Sandra, Eleanor och Jade fortsatte in i kyrkan. Julia och Eleanor skickade mig slängkyssar. "Mum, u are beautiful", sa Zac och tog tag i min klänning. "You really are darling", instämde min pappa. "Zac honey, can you hold Felicias hand when we go in?" Zac nickade och tog Felicias hand direkt. Jag tog min pappa under armen och med Zac och Felicia före oss gick vi in med ståtliga steg. Jag kollade runt på alla. Det var många jag kände igen. När jag sen kollade längst fram såg jag Liam. Lika fin som alltid. Han log mot mig. Bredvid honom stod Niall. Felicia och Zac ställde sig bredvid honom, och jag gick fram till Liam. Min pappa satte sig ner. Liam tog min hand och klämde den. Längst fram satt våra familjer. På bänkarna bakom satt de som betydde mest i vårat liv; Louis, Eleanor, Julia, Harry, Sandra, Zayn och Jade. De log uppmuntrande mot oss. Prästen började prata det vanliga. "Do you take, Liam James Payne, Danielle Claire Peazer to your wife and love her until death do you part?" Liam tittade på mig med ett leende. "Yes", sa han. "Do you take, Danielle Claire Peazer, Liam James Payne to your husband and love him until death do you apart?" Jag nickade. "Yes", kom det från mina läppar. Vi kysstes. Danielle Payne. "I love you", viskade Liam i mitt öra. "I love you too". Felicia och Niall sjöng en duett till mig och Liam. Sen var det uttåg. Vi blev fotograferade, både av familj, vänner och självklart papparazzis. Jag log stort. Liam lyfte upp Zac och vi hade honom emellan oss.

Harrys perspektiv
"Julia, look", sa jag med ett flin. Jag satt inne med twitter. Det var en bild på mig och Julia från Danielles och Liams bröllop, som för övrigt varit toppen. Hon tittade undrade på mig. "Read the text", sa jag med en nick mot skärmen. So Harry and Julia are really together again... thank god they are. But look at Julias finger... is it only me or is it a ring?! Vi hade inte rapporterat till fansen eller journalister att vi var tillsammans igen. Det var bara bröllopet som bevisade det. På bilden höll vi varandra i handen och tittade varandra i ögonen. Det var precis efter Danielle och Liam hade kommit upp. Jovisst, man såg att Julia hade ring på sitt finger. Jag log. "This fandom... we are so crazy and know everything", sa hon skakade på huvudet. "Next journalist who call going to know that we are enganged. Alright?" sa jag. Hon nickade. "Sure". Hon la sina armar runt om mig och kysste mig på kinden. "Im going to meet Sandra and Felicia. Miss you all ready", sa hon och gjorde en slängkyss.

Sandras perspektiv
"It wasn't me!" sa jag. "Well who was it then? It is only we two who live here!" skrek Zayn. Han smällde hårt i köksluckan. Det var någonting som var borta. Jag hade ingen aning om vad, men jag orkade inte bry mig heller. Det här var det tionde bråket den här veckan. "I don't know", skrek jag tillbaka. "Shut up", sa han och skakade på huvudet. Han gick ifrån mig och rakt ut till hallen. Han slog upp dörren och gick ut. Jag sjönk ner mot väggen och la huvudet i händerna. Jag hörde steg. "Zayn?" frågade jag och lyfte huvudet. "No, it is me, Julia. How are you?" frågade hon. "Oh Julia. Its fine. Im just a bit tired", sa jag och gnuggade mig i ögonen. "Alright...?" sa hon med en min som visade att hon inte trodde på mig. "Yeah" sa jag och ställde mig upp. "As I said am I a bit tired... can we do something tommorrow instead?" sa jag. "Vänta lite, nu pratar vi engelska igen", sa Julia med en suck. Jag kunde inte låta bli att le lite. "Du har brittisk dialekt på din svenska nu". Hon skakade på huvudet. "Man blir van faktiskt", flinade hon. "Jaja, jag ska gå om du vill det. Bye honey", sa hon och gick ut mot hallen. Hon hade försvunnit lika snabbt som hon hade kommit. Min underläpp darrade, och utvecklade sig till ett snyftande.
                                       
                                                                      Danielles klänning + hår 


Kommentera här!
Skrivet av: Anonym

Super, som vanligt. Mer! :)

2012-04-23 @ 15:52:26
Skrivet av: fast stats - marriage and divorce

Contemporary detail implies that Ough.. family law pricing
are unquestionably advancing annual. Most essential, learn about but also estimations
exactly about North americans all around usually do not
notify the principle details with regards to prolonged term.
Locations things to consider that affect someonerrrs the odds for some time planning a wedding.

Fundamentally that a lot of marital relationship remains the goals always been a consignment linking a couple they like to stay dedicated
to one another.

2012-07-03 @ 14:03:41
Hemsida/blogg? ♥ http://omjp.olympiaworkers.net/node/69748

Kommentera här! ♥

Vad heter du?
Remember you?

Hotmail (syns inte)

Hemsida/blogg? ♥

Skriv en kommentar och ge mig lycka!:

Trackback
RSS 2.0