One Direction Moments

Extremt dåligt bloggnamn, men så här är det. Förut hade jag www.beloved.blogg.se/onedirectionnovell som min novell blogg, men jag tröttnade på min orealistiska, dåliga berättelse. Jag tänker därför starta en ny här, och börjar lite smått snart. Ska bara fixa en bra design, sen börjar min egostory. Mina kompisar kommer att vara med i den, men dock kommer dom tyvärr inte få killarna, eftersom två av dem, Sandra och Nadia, gillar båda Zayn och det blir... ah allmänt inte bra. Funderar på att låta Fäli få Liam ändå, men det kanske bara ska vara min egoberättelse om mig och Harry? i dunno. Har massor av tankar i huvudet men dom är bara egoboosts. lol. Hoppas ni gillar min nya berättelse, kram :)

Och ja, för övrigt kommer min första novell här heta "Its Gotta Be You". Och jag är inte efterbliven, det finns inget "its" i låtens titel. Ville bara informera er om det HAHHA


Kommentera här!

Kommentera här! ♥

Vad heter du?
Remember you?

Hotmail (syns inte)

Hemsida/blogg? ♥

Skriv en kommentar och ge mig lycka!:

Trackback
RSS 2.0